29.5.09

mediciner

lät kanske lite väl entusiastisk i förra inlägget, missade (!) berätta att ja, visst var det bra på landet, förutom en sak. Jag sov inget på nätterna från torsdag till tisdag denna veckan!! Helt knäppt! Misstänkte att det var modiodalen, har ju tagit två varje dag senaste veckorna, men nu är jag piggare och då bör jag nog minska dosen. Pratade med sköterskan i måndags och från i tisdags så minskade jag till 1 tablett och vips så har jag sovit på nätterna igen :)

trots minskad och nu slutgiltligen inga mediciner mot värken så är det för tillfället helt ok. har inte mer ont än för ngn vecka sedan, inte mindre heller men nu slipper jag äta mediciner med en massa biverkningar. Känns som att jag allmänt mår bättre av det.

1 kommentar:

GRÖN sa...

Så skönt att du börjar få koll på dosering och medicinering! Så olika det kan vara! Jag provade ju också Modiodal och jag var lika trött trots 4 stycken... Men nu verkar det iaf som jag kanske kan bli hjälpt av Amfetaminet och det känns hoppfullt!