10.6.09

lite för mycket, eller?

simning i söndags, cykel i måndags och vibrationsträning hos sjukgymnasten igår. hmmm... DET blev för mycket. Att man inte lär sig!! men som mannen sa, nu vet du ju att du INTE kan göra så :) var helt slut igår kväll och kom knappt ur sängen imorse. Värken skriker i händer o fötter men på något sätt känns det ändå bra :)

idag blir det såkallad återhämtningsdag, men imorgon hoppas jag kunna ta en träningsrunda igen :) (men först är det skolavslutningar och tårtkalas)

3 kommentarer:

messan sa...

Usch da! Ja, tänk att vi aldrig lär oss:). Du får nog ta det lite lungt nu och vila upp dig.

Jag har också svårt att gå i såna där skor men får låna dom när jag ska sitta still och bara vara fin:)
Var rädd om dig!
Kram

engelsson sa...

Men jisses ta inte slut på dig..

Katharina Bjelke sa...

Hej
Slank förbi då jag letade efter folk med intresse för hälsa, träning och välmående. Jag jobbar nämligen med att helt otroligt koncept som hjälper dig att återhämta dig mycket fortare, orka mer och nå nya höjder med din träning. Låter det intressant så du vill veta mer så hör av dig.

MvH
Katharina Bjelke
www.måväl.se