15.4.08

hår!!

tänk om man bara hade kunnat låta bli att fundera så mycket på hur ens hår ser ut!! För mig är det oavsett vilket faktiskt en massa positiva tankar men ändock en himla massa tankar!! Jag har gått från att ha midjelångt hår till kortkort hår till halvlångt, till page och en massa andra frisyrer. Dessutom i en massa olika färger :)
För ett antal år sedan (är nog en 7år) började jag gå till en frisör här i stan som jag är super nöjd med. Han har dock fått stå ut med en massa knäppheter från mig men har alltid levererat ett suveränt resultat :) 
Det värsta tror jag var för tre år sedan när jag två månader innan mitt bröllop bad honom klippa av mitt långa långa hår till riktigt kortkort :) han förstod ingenting och det tog tre klippningar inom loppet av de här två månaderna innan det blev så kort som jag ville :)

sen dess har jag klippt det ännu kortare och sen låtit det hela växa och idag har jag en axel lång page som jag är duktigt trött på! 
På torsdag ska jag iväg och klippa mig igen och jag har ingen aning om vad jag ska göra!! ska jag klippa det kort igen eller bara klippa upp det lite??

får sätta mig och surfa runt lite och se om jag hittar lite inspiration! har ni några tips på bra sidor?? eller andra tips så kom gärna med de!

Inga kommentarer: