23.3.09

Utmaning från Erika

Denna marsutmaning fick jag av Erika och här kommer mina svar...


Vad heter din blogg och hur kom det sig att du valde namnet?
Aylastankar: gillar själva namnet Ayla (Grottbjörnens folk) och här har jag mina tankar...
Veckansmiddag: tja...ny veckomatsedel varje vecka, därav namnet...

Varför bloggar du?
För att det är oerhört skoj :) Det ger mig dessutom möjlighet att dokumentera min vardag..

Hur kom det sig att du började blogga?
Jag ville dokumentera min vardag men orkade inte skriva dagbok, därav en blogg som blev två..

Hur länge har du hållt på?
vad blir det nu... snart 3 år tror jag..

Vad vill du med din blogg?
aylastankar blir nog aldrig mer än vad den är men Veckansmiddag skulle jag vilja utöka och utveckla till en ännu bättre receptsida..

1 kommentar:

messan sa...

Matbloggen är jättefin! Erkänner...har knyckt recept därifrån :-)
Har du sett mina fynd jag gjort idag?
Kram