11.5.09

the Body Shop


Sen något år tillbaks har jag kontinuerligt använt Dr Hauschkas ansiktsprodukter. Men de senaste månaderna har jag inte riktigt vetat om jag gillat de plus att jag tycker det är roligt att testa andra saker emellanåt. Men när man köper de här lite dyrare produkterna så tycker åtminstone jag att man får fundera en del innan man köper ngt man inte vet hur det är.

Nu har jag funderat o funderat och till slut bestämde jag mig för att denna gång köpa BodyShops produkter. Jag har använt de förr och tyckt om de men sen har jag enbart de senaste åren använt deras Oliv body butter. Men nu gjorde jag slag i sak och inhandlade följande:

Ansiktstvätt E-vitamin
Toner aloe vera (skulle uppenbarligen passa min hy bättre)
Dagkräm E-vitamin (fick med prov på nattkrämen)
Oliv body butter

så nu ska det fixas med ansiktet ikväll :) 

3 kommentarer:

Karin Berg sa...

deras olive butter är jättebra. Jag handlar jättemycket på Bodyshop. Älskar dem :-)

Ellinor sa...

Jag är också sugen på att gå över till Body Shops produkter.. men det är som du säger.. man vill testa innan man lägger en massa pengar på nåt nytt!

messan sa...

Body shops produkter är så bra! Jag brukar använda deras butter till koppen och så gott det luktar desutom :)
Hur mår du nu?
Kram