20.5.09

vibrationsträning

idag var jag hos Siv Ohlin. Vilken underbar människa!! Efter långt snack så fick jag testa PowerPlate maskinen! Vilken häftig sak :) Det gick bra när jag stod på den dock känner jag mig fortfarande en aning darrig nu såhär några timmar senare.... men jag ska dit om två veckor igen och testa den :) kanske kan det vara något!

ps. lyckades även gå min första långpromenad i måndags!! såå skönt! nu åker vi till landet över långhelgen och där ska jag försöka njuta av skog o mark, lugn o ro.ds

2 kommentarer:

GRÖN sa...

Vad glad jag blev när jag såg att det kommit nya inlägg här hos dig! Hoppas att det går bra för dig när du tar bort medicinen. Håller helt med dig om att mediciner är inget man stoppar i sig för att det är kul. Gör de ingen nytta så bort med dem. Sedan är det till att hitta en balans. Vissa gånger får medicinen en övervägande positiv effekt och i de fallen kan den ju vara bra.
Ha det riktigt gott och ta hand om dig!

messan sa...

Stort grattis till långpromenaden! Jag gläds med dig :)
Jag är tillbaka igen om du vill..annars kommer jag på en tvångsfika snart;)

Kramar i massor