3.6.09

Tisdag 2 juni

Idag hade jag tid hos Siv. Nu fick jag stå längre på båda vibrationsmaskinerna. kan säga att det kändes rejält, speciellt i nedre delen av ryggen!! hon vågade inte låta mig stå för länge. men det kändes ändå fantastiskt härligt!
hade ont i händer o fötter, rejält. Siv testade att smörja in ena handen med en kylbalsam, får se om det hjälper ngt. 

kylbalsamet hjälpte medan det var där för då kylde det, men när "kraften" gått ur var det ingen skillnad. 

Natten var outhärdlig och jag fick ta kylklampen och lägga på fötterna för att överhuvudtaget kunna sova. Det brinner i mig :(

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej
Jag använder handledskylare från www.chillyou.se när jag blir varm eller har extra ont i vrister eller handleder. De håller länge och jag tycker inte att jag blir särskilt blöt av dom heller. :)

Fin blogg! Är så härligt för mig att upptäcka fler och fler som bloggar om sin MS.