8.7.08

8 juli

Är mycket nöjd med dagen idag! Verkar som att tabletterna hjälper mot värken, har lite ont men inte alls så som innan! Är dessutom mycket piggare så det är ett tydligt tecken på att mitt skov äntligen är borta!

Detta fick jag gjort idag i träningsväg:

7.30 - 30 min på träningscykeln (5 min på 1, 20 min på 2, 5 min på 1) blev 11 km

cyklade sen fram och tillbaks till kontoret - ca 6 km totalt

17.45 - 30 min yoga (det var ett strech program som var helt suveränt!)

helt enkelt en underbar dag!!
nu ska jag avsluta den med att titta på Morden i Midsomar :)

tillägg:
22.30 - blev en halvtimmes runda med hunden nu på kvällen också :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Potatis som är så gott!! Dock är det bara ca 110 kcal per portion, trots potatis ;P

Lotta 8`) sa...

Vad du är duktig och kämpar på med motion - du är värd en ros :) Ha det så gott 8`)