9.7.08

ordlös onsdag



Ordlös Onsdag finns hos Nejma och hos Krokofanten

6 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Den vyn behöver inga ord men jag skriver ändå - Jättefint! Visst är det tur att vi har våra trädgårdar :)
När du länkar till tex Krokofanten, så är det onsdagsinlägget du länkar, så det blir ju en nu länk varje onsdag, det är för att man fort och lätt skall hitta dels krokofanten och sedan de aktuella länkarna. Kul att du är med :)

Anonym sa...

Det ser ut som en liten kryddträdgård!?

Ninni sa...

Härligt frodig grönska! är det din trädgård?

Lena sa...

En riktigt mysig hörna, måste jag säga. En sån skulle jag med vilja ha. KRAMEN!

Sara sa...

Vilken härlig grön hörna! ...och jag ser en hel del ätbart - mums!

Sanna sa...

jo..detta är min underbara kökshörna :) när jag började skapa den i våras så visste jag inte riktigt vad det skulle bli av den...men nu ser jag äntligen resultate :) här växer: 3 olika sorters tomater, chili, squash, sockerärtor, sallad, rucola, timjan, rosmarin, salvia, stevia, persilja, basilika, lite olika gräs och lite annat smått och gott :) det är underbart att gå ut och hämta kryddor eller annat till maten. Ikväll blir det nog sockerärtorna som får ätas upp :) mums!