8.8.08

OS invigning i Peking

måste säga att jag tycker det är lite häftigt med de dagar som infaller som idag, 080808, att sen kineserna har lyckats få det till sitt lyckotal och har invigningen idag är en annan femma ;)

jag är tudelad som många av er andra till det här med OS i peking men vi slog i alla fall på tvn och tittade på första timmen av invigningen. Jag måste säga att jag är imponerad! att ställa upp 2008 personer (män) i två fyrkanter med vars en fyrkantig trumma och lyckas få det att se så fantastiskt ut det är jag imponerad över! och att sen ha drygt 900 personer i en rektangel och få det att se ut som att det är hydraulik som sköter allt är ännu mer imponerande!

det tillsammans med alla andra effekter gjorde det hela till en storslagen, men lite långdragen, start på 2008 års OS invigning. (oavsett vad man tycker om både os och att det är i peking)




Inga kommentarer: