8.8.08

7 augusti

Redan på morgonen så insåg jag att det inte skulle bli någon träning innan frukost...sen berättade mannen att de skulle sticka ner till Kockums fritid och spela squash och att jag ju kunde hänga med och simma då...

sagt och gjort, efter lite letande hittade jag både baddräkt och simglasögon och vi for iväg. Jag har inte simmat på snart ett år så det kändes lite spännande...

bestämde mig för att jag skulle simma ca 1000 meter, brukar ta ca en halvtimme. I början kändes det lite motigt men efter några hundra meter började det kännas enklare och när jag kommit till 1000 meter så kändes det riktig bra. Körde lite till men insåg sen att jag nog skulle akta mig så jag inte tog ut mig fullständigt.

totalt blev det: 1200 meter på 40 min! kändes super bra :)

Inga kommentarer: