9.9.08

Sticka, Sticka, Sticka

jaha...är det såhär det ska bli ;) sen jag lagt upp maskorna på stickorna har jag inte gjort annat än att sticka! Det är ju superskoj!! insåg precis efter ett par timmar i fåtöljen med stickningen att jag nog fick lägga ner det nu och faktiskt blogga lite istället. Men nu blev jag sugen på att gå ut och hitta vilka andra stickfreaks som bloggar, måste finnas massvis... jag är ju inget freak ännu men just nu tycker jag det är superskoj och då är det ju bara att hugga tag i det hela!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
brukar ha för vana att kolla in en eller två bloggar som pingat för min på tjejblog.se... den här gången hittade jag till din! Vilken rolig present du fick av din man och dina barn! Håller tummarna för att det går bra för dig även i fortsättningen...

Kram.