22.11.08

Ibland måste man unna sig


Idag har jag verkligen unnat mig!! Startade med en lugn förmiddag sittandes i soffan och pratandes med mannen i lugn och ro. Sen åt vi en härlig frukost med dottern och alla hennes kompisar som sovit över.
Efter det åkte jag upp i stan och gjorde lite ärenden. Letade bland annat efter ett par nya stövlar. Hittade ett par men kunde inte riktigt bestämma mig just då. Gick vidare till frisören och blev både klippt och färgad. Supersnyggt blev det :) Dottern kom ner till mig och sen gick vi tillbaks till skoaffären och jag bestämde mig tillslut för att köpa dessa ursnygga men superdyra skor!! Sen mötte vi upp med mannen och gick och tog en fika! Bara helt underbart :)
Framförallt känns det skönt att orka en hel dag på stan och hos frisören.

Nu har jag hällt upp ett glas vin, tänt lite ljus och snart ska det börja lagas middag!

5 kommentarer:

messan sa...

Jättesnygga var dom!! Dom är du värd :-)

Anonym sa...

Väldigt snygga stövlar - skulle jag också vilja ha ett par av!!!

kockajäveln sa...

Åh en adventskalender:)Det låter spännande:)

Anonym sa...

hej
jag hoppas att du mår bra.jag är litte oroligt för er eftersom några dagar inte har skrivt,

mvh/BAWA

Sanna sa...

Hej Bawa, ingen fara! Jag har varit bortrest hela veckan och har inte hunnit med att skriva, men nu under kvällen kommer här några inlägg istället :)
Hoppas att allt är bra med dig och familjen! Hur mår du?? Själv mår jag OK, kunde mått bättre men samtidigt är det tillräckligt för att jag ska tycka det är ok :)