21.11.08

novemberutmaning hos Erika

Blev utmanad av Erika att dokumentera min sminkväska...

hmmm.. det är lättare sagt än gjort!! Jag sminkar mig oerhört lite till vardags och sminkväska har jag egentligen inte någon... även om jag skulle vilja!! den Erika har är superläcker...

MEN, igår skulle vi iväg efter jobb och då fick jag stoppa ner det smink jag "använder" i en väska och tja... då blir det ju en liten sminkväska av det :)

Jag har under årens lopp testat olika produkter och de sista åren har jag oavkortat använt främst Makeupstores produkter.


Det ni ser på bilden är:


Dual foundation - färg stockholm (underbar foundation, bästa någonsin!)
Microshadow - färg: muffin, vanilla och safari
Blush - färg power
Penna - färg vanilla o brown 12
Cybershadow - färg gold

enda avbrott från detta är mascaran där jag använder Max Factors masterpiece mascara

tja... detta var det jag använder :)

har allvarliga problem idag med att skicka upp bilder... men de kommer jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är med! Kan jag hjälpa dig på något sätt?
Erika

Sanna sa...

Hej där... lyckades till slut med bilden! Var sonen som upptar lite för mycket av nätet idag... ska bli skönt när vi om några veckor får fiber i huset! DÅ blir allt mycket enklare :)