21.11.08

Orup & Lena

tja... så är det då åter fredag och jag ligger nerbäddad i soffan med datorn. Har precis sett två inspelade avsnitt från veckans olika serier. Först veckans avsnitt av Brothers & Sisters. Jag bara gillar den serien!! Kan inte låta bli att följa den helt enkel! Efter det såg jag gårdagens avsnitt av Fringe, ytterliggare en serie som jag inte kan låta bli att se! 

Igår kväll var vi bjudna på en lite rolig sak! Först var det hamburgare på en restaurang och efter det var det Orup och Lena på Baltiska hallen! Dessa två är inte min favorit men då vi var bjudna tänkte vi att det kan ju vara lite skoj :) Det var en härlig stämning och showen var upplagd på ett skoj och underhållande sätt. Man kände igen en hel del av låtarna och det blev lite flashback i minnet :)


1 kommentar:

messan sa...

Vad mysigt att komma ut på lite roliga saker! Jag gillar när det händer mycket :-)