18.11.08

Träning tisdag v. 47

Det var så skönt igår att promenera till kontoret så jag bestämde mig för att göra det även idag. Startade i god tid och det kändes skönt ute. Kom inte mer än en fjärdedel av vägen när det började blåsa och småregna. Tänkte att Ok, när jag kommit halvvägs kan jag alltid hoppa på en buss. "problemet" var att när jag kom halvvägs i snålblåst och mer regn (var ej rustad kan jag säga) så hade jag en så otroligt bra låt i lurarna (Librarian med My morning jacket) att jag helt "glömde" ta bussen. 
Insåg efter en stund att jag var nästan framme! Då började det regna och blåsa ännu mer och det var mycket skönt när jag äntligen kom fram till favorit cafeét för min morgon espresso!

men men så blir det ibland :) Det blev åtminstone en 40 min promenad även idag!

Inga kommentarer: