23.6.09

snart semester


har ni börjat er semester än?
själv jobbar jag sista dagen imorgon sen är det en lång skön semester som gäller :)

var idag sista dagen hos sjukgymnasten inför sommaren och det känns lite trist. Har verkligen varit givande att gå dit varje vecka. men jag har lovat henne att försöka hålla igång under sommaren ändå... och det behöver jag verkligen! Hoppas bara att kroppen orkar!

Sen jag slutade med alla artificiella mediciner så försöker jag tillföra en massa annat mer nyttigt till min kropp. Idag bestod min cocktail av vitaminer o tabletter av följande:

1st cal/mag tablett, 2 st fiskoljetabletter, 1 vitamintablett kvinna, 1 d-vitamin, 1 berocca

härlig cocktail :)

vad äter ni för tillskott?

6 kommentarer:

Karin Berg sa...

jag hoppas att du trots alla mediciner och annat får en underbar sommar.

Vattenslangen sa...

Önskar dig en härlig semester!
Jag äter inga kost tillskott.
Däremot äter jag "hiprex" för att
undvika urinvägsinfektion.

Anonym sa...

Lite olika perioder av fiskolja, Clohrella...
Nu är det nutrilett.hahhaaahahaa
Ha det så skönt i sommar hörs snart igen .
Kram Jenny

Mollan70 sa...

Hej! Nu tittar jag in här.
Vilken fin blogg du har.
Hoppas att det går bra utan tabletter.

messan sa...

Hör av dig när du är tillbaka igen...eftersom jag sakanr dig!
Kramar messan

Ulrika sa...

Jag tar multivitamin/mineral: Vitamax och 2 st omega-3 forte varje dag.