20.8.09

OJ så lite bloggande...

Vad ska jag säga?? FÖRLÅT!!
Mitt bloggande har tagit stryk av sommar, semester och jobb :) Jag har koncentrerat mig på att vara frisk och på mina andra bloggar istället.

Jag har haft en strålande sommar och känslan av att må bra håller i sig! Ta i trä, men jag har kunnat träna istort sett varje dag (promenader, cykelturer, yoga) och jag har nu skippat min sjukskrivning helt. Jobbar sen tre veckor tillbaka full tid och just nu funkar det finfint :) Men som vanligt är jag varje morgon och varje kväll beredd på att denna lilla lycka slutar med en skräll. Men samtidigt njuter jag av att jag just idag (och igår) mår strålande!

Jag ska försöka hålla fart i bloggen även om det just nu är lite mycket på mina andra bloggar....och med ett super spännande projekt som den byrå jag ingår i planerar. Projektet upptar all min tid och förhoppningsvis kan vi lansera antingen i nästa eller nästnästa vecka!! Så håll ögonen öppna :)

kram till er alla där ute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allt har sin tid - även bloggande.
Kul att du mår bra efter en skön sommar!

messan sa...

Vad kul att du är tillbaka igen! Härligt att du mår så bra och att det fungerar för dig att jobba heltid. Grattis!
Blogga ska man bara göra när lusten och orken finns.
Kram till dig!